EN HALVDAG PÅ IKEA

Hemma från IKEA! åh jag ÄLSKAR IKEA hahaa. Jag älskar inredning, ibland kan jag bara se ett helt rum framför mig. Men idag va vi iallafall där för att hitta grejor som vi behöver. Sen så kan man ju inte heller köpa allt på en gång;)

Det här fick vi med oss hem:

- En bäddmadrass till mamma
- En matta till min bror.


-Två förvarings-hyllor till mitt rum.

-Två små soffbord. Tror att det kan bli jättesnyggt med två olika färger.

X-antal doftljus.

Två grymt snygga kuddar,.. enligt mig då.

Nu återstår det bara att bygga ihop allt hehee. Men de e skojj, jag gillar att bygga. Dessutom är jag ganska duktig på de om jag får säga de själv
;)

Nu är det ta mig f*n dags att få lite ordning här hemma hahaa. I vardagsrummet har vi iallafall satt upp gardiner som är jättefina i olika färger och jag fick en superidé.. att vi skulle sätta upp mitt pärldraperi som jag hade förut i mitt rum. Så vi satte upp de framför balkongdörren.
Riktigt snyggt
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0