WHAT TRUST ?

Går det att radera en viss tid i sitt liv ?
Tack !!
Då vill jag radera sista halvåret på förra året.
Processing .... .. .. . klart !
Thank you!

Fan va jag önskar att det va så enkelt. Jag har ingen lust att berätta exakt vad det handlar om, men dom som vet vad som hände då vet nog vad jag menar.

Trodde inte att folk kunde ha så allvarliga fel. But I guess I was wrong! Nu tror jag att jag har en ganska bra anledning till att inte lita på folk så lätt. Jag tror faktiskt inte att jag kan lita på någon annan än min mamma, min bror och ungefär 3 personer till.

Personen i fråga är sååå död i mina ögon, det är som om du aldrig ens har existerat!
Hoppas verkligen du kommer ha sämsta möjliga livet. Bye now!

Kommentarer
Postat av: Dina .V. Lollipop

HAHAHA härligt anna den inställningen vill man ha!

om det är samma person vi tänker på så klart:P..

2010-01-21 @ 11:02:29
URL: http://dinnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0