WHAT IF ?

What if I do this, what if I do that. If I do that, then I can't do the other thing. But what if.
Shut up already. Har ni tänkt på det att man alltid väljer mellan saker och ting. Som om att man inte skulle kunna göra båda sakerna eller t.o.m alla tre eller fyra sakerna. Man måste inte alltid välja, det har jag lärt mig.

Man ska kunna göra allt det man vill göra. Som jag har sagt innan, den ända som kan stoppa dig är du själv. Jag menar, man kan ju inte gå dag in och dag ut, hela livet och tänka, what if ? tänk om
Fatta hur mycket man faktiskt går miste om, om man hela tiden tänker så, vad som kunde ha vart om jag bara hade gjort det lite annorlunda och faktiskt gjorde allt det där man vill göra.

Saken är den att man måste ta risker. Man måste våga. Det är det livet går ut på tror jag i alla fall.
Man kan inte leva i det som kunde ha varit. Eller kan kan man väl, men vad är det roliga i det ?

Hoppas ni har lärt er ett och annat nu haha. Pusspuss mina små kycklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0