TRÄNINGSABSTINENS

Ni får ursäkta stavningen i rubriken vet inte om de är rätt, men men. Nu tränade jag ju förra veckan och de kändes så sjukt jäkla braa. Sen så var det tänkt att jag skulle börja träna gym med Bjällan men sen visade det sig att det va 18års gräns på just det gymmet. Fasen så suris jag blev !?@£#%&?!?.
Aja får försäka hitta något annat gym eller så får jag helt enkelt hitta på något annat, hmm... ? Förut va jag liksom i from men nu känns de ba som om att jag inte är det. Känner mig så ohälsosam när jag inte tränar liksom. Tur att jag har bra ämnesomsättning annars hade jag inte vart en vacker syn ska jag be att få tala om för er. Nejnej usch.


Då och nu.
Kanske inte så stor skillnad men de känns annorlunda på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0