THIS SUCKS

Har skrivtimme eller va man nu ska kalla det. Sitter och skriver en komplitering för högre betyg, jag ska inte ens behöva göra tycker inte jag. Jag ska redan ha VG för jag är duktig!! faktiskt så är det så.
Det är i alla fall busigt svårt. Frågor om etik och moral och ens egna värdeingar typ. Vafan är ens egna värderingar? okejs jag är inte blåst men det är bara svårt att komma på allt man ska skriva just nu. Men jag ska nog slutföra även detta mission!! okejs kanske inte just nu men när jag kommer hem typ, får be mamma om hjälp. Hon är inte bättre än mig men ändå. Hon borde väl kunna det lite bättre med tanke på att hon är född på typ .. hmm .. stenåldern.
Haha nejj gud va elak jag är. Jag älskar henne, hon är den bästa !!

pussssss på min absolut bästa mamma och på min underbara make eller maka haha jag vet inte ..
i alla fall detta suger min röv .. pusspuss !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag är bst, så r det faktiskt" HAHAHA ;) <3

2010-01-12 @ 10:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0