TANDISEN BRYTER SIG IN

Började skolan fär ett tag sedan, va med Bjälliis hos tandläkaran hon satte in gummiringar höhö. Assa seriöst tand-kärringen döda henne typ. Såg ut som att hon skulle bryta sig in typ. Inte mys, tog i allt vad hon hade typ. Mahaha hon får tandställning nästa vecka och förhoppningsvis får jag ta bort min nästa vecka. Det är tänkt så men vi får se hur det blir liksom.
Fattar ni hur snyggt de kommer blir eller ?

Så nu i alla fall så har jag datorkunskap .. assa seriöst vi har repetion om hur man sparar ett dokument .. tydligen vet inte alla hur man gör det. Inte all för svårt men okej ..
längtar till lunch för Helliis är hungiiiiiii bäst att det är god mat annars går jag under. Måste ha food !!

Fast nu måste jag nog sluta .. och vet ni .. my hair is curly. Love it!!
pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0