SISTA MINUTEN

Alltid i sista minuten kan jag känna och jag bara stressar upp mig. Nu har jag kommit igång med de där arbetet om Etik och moral och jag tror att det är bra, får bara hoppas att det är bra nog för att få högre betyg. Men i ortsätningen kanske jag inte ska skjuta upp allt in i sista minuten för då känns det ändå som att det kunde ha blivit så mycket bätte.

Men så nu är jag strax klar så då blir de till att plugga matte, har prov imon .. ekvationer and I'm in hell !!
2x - 4 = 5x + 7 shit jag jag hatar ekvationer. Nu måste jag klara detta provet med tanke på att jag fick F-U-C-K-I-N-G IG på förra provet (gjorde massa slarvfel, därför)

aja men ha de bäst .. love you bitches !!
haha nejj skojja pusspuss mina kycklingar små <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0