OOH YES WE LIKE CIMON MED C

Jag tror att du har nått gränsen för hur korkad - patetisk - falsk - ynklig som är möjligt, kanske t.o.m lite över gränsen. Assa jag bara skrattar åt det för det är så himlans skoj att du själv faktiskt tror på det du säger och sedan tror att alla andra ska tro på det också. Det är ju det som är det mest patetiska!!

Naee nu byter vi ämne ..

Såg ni Paradise Hotel ? Fan va bra att Rami åkte ut, Cimons smile va ju det klart det bästa. Hur lycklig som helst. Så skön är han .. Cimon alltså. Honom gillar vi!!
Och den dära nya killen .. nu komme jag inte ihåg vad han heter, men han är väldans mysko må jag säga. Går fram och tillbax i rummet, simmar för sig själv, drar från allt party och lägger sig och vilar typ. WFT ?!
Och nu jagar han tydligen apor också, heelt mysko kille assa!! Aja ..


"Cimon med C"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0