NYTT SCHEMA

Dom har lagt upp vårar nya schema nu på skolans nät eller vad man nu kallar de. Men ah ... konstigaste schemat jag fattar nada, två lektioner är typ samtidigt flera gånger. Helt konstigt, men men jag får fråga idag når jag kommer till skolan. Börjar ju 12.15 idag, as gutt !! Dom sa att vi skulle få bättre schema men f-u-c-k de, vi har två håltimmor i schemat Fan va jag hatar håltimma !!!!! Bara onödig tid om jag får säga de själv.

Aja jag sitter i alla fall här och käkar mina goda rostade mackor med marmelad. De är typ de bästa som finns. hihii men Snart så ska jag torka håret och sen dra till skolan typ.

pusspuss mina små kycklingar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0