MEN DE ÄR JU SVÅRT

Etik och moral .. okej jag fattar. Det är liksom vad som är rätt och fel. Men vadå rätt och fel, om det är så så äre ju tyå som lagar så jag antar att det typ är vad som är rätt och fel ut ens egen synvinkel eller något sånt, eller ?
Aja de är i alla fall det jag har skrivit .. än så länge. Jag måste utveckla det mer för det får inte vara så lätt svar liksom. Men men jag är klok och jag har aningen kloka tankar när det väl kommer till skott. Så jag ska försöka göra det bästa av det. Hoppas bara att det är bra nog.
Nejj nog med detta tjöt !

Mami kommer strax hem så då får jag äntligen mat. Alltid hungrig (aa'
aja idag får jag kyckling-soppa .. den är sjuukt god ska ni veta.

Ikväll blire iallafall Paradiset ... the bitch is back .. she brings D-R-A-M-A (tror jag)
pusspuss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0