LIKSOM LIKSOM.. VÄLDIGT MYCKET LIKSOM

Gud va kallt det är ute!! Outhärdligt nästan. Tur att man har ett hem liksom inte alla som har det menar jag.
Igår va det pissigt kallt, va med Bjällan juh. Asså vi gick på Avenyn och jag kunde typ inte prata normalt och ännu mindre andas. Jag vet att det låter sjukt men de va så himlans kallt asså. Och som att inte det vore nog så ramla jag rakt på rompen, aj va ont det gjorde.

I alla fall.. vi sitter på Condeco .. ba snackar liksom så går det förbi en man utanför, så vänder han sig om typ 5 ggr och kollar på oss. Scary liksom. Så drar vi hem sen så när vi går av i eklanda är vi ute en stund och sen när jag kommer in så kan jag helt ärligt nästan inte röra mina tår, kunde inte ens känna dom. Dom var liksom helt borta, typ som när dom somnar .. eller de kändes typ som om att jag hade gips på foten. haha okej .. nog om mina fötter.

 

DAGENS KOMMENTAR!


JAG: HAHA DET SER UT SOM ATT NI HAR LJUS UNDER DISKBÄNKEN. FAST ASSÅ JAG FATTAR ATT DET ÄR RÖREN. MEN DET SER UT SOM DE.

BJÄLLAN: HAHA DET ÄR LJUS!


SÅ DUM ÄR JAG HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Hemen

haha ser det ut som de :O ?

2010-01-31 @ 23:24:01
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Hemen

va gör du lillen :D ?

2010-02-01 @ 21:47:21
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0