HAN ÄR VÄLDANS VIT MÅ JAG SÄGA

Kollade på New Moon idag igen. Den är väldans bra. Men ojdaa va vit han är!!!
Näe nu ska jag inte prata vidare om Twilight för då börjar jag väl låta som ett troget fan här och det vill man ju gärna inte. Sen så är jag nog nästan den ända människan som inte har läst böckerna. Men jag resonerar sähär, att om man lika gärna kan se filmen på två timmar istället för att läsa en bok i flera timmar så läser man väl boken ? Fatta så mycket tid man sparar hahaha.

Nej men nu får det vara nog med detta. Imon ska jag till skolan och jag börjar 08.30 så jag borde nog tänka på att göra iordning och så så att jag kan gå och nana.



Detta kallar vi heting mina små.
Pusspuss små kycklingar! <3

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Ögongodis!!

2010-01-08 @ 18:35:54
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Bögen från Dalarna

Go Schyman säger jag, haha!

2010-01-08 @ 19:11:47
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0