FRISKIS OCH LITE ANNAT

Idag blev de Friskis & Svettis. Inte så mycket att ha faktiskt. Ganska litet och väldans fullt. Va där men Bjällan, Kati och Eiemi. Sen kom en suris tant som jobbar dör och sa att vi inte fick träna utan skor. Sååå ja då gjorde jag inte de haha. Det var ändå inget att ha så vi stack till Café Vasa. Mumsigt och fan va jag skratta hahah kommer inte ens ihåg åt vad. Seeeeen på vagnen hem prata man öppet om det ena till de andra så typ hela vagnen hörde vad vi sa haha.

Seen gick vi aav, så gick vi till bussen så såg vi the hot twins, sa hejdå till Kati. Puss på dajj !!
Kolla lite book of lööve på bussen hem, väldans skoj film.

Men ah .. I feel good today
Lite småsöta pics på mig dååå da..




Lite småsöta pivs från i somras tror jag. Funderar på att söka till ett militärläger på tjänsö nästa sommar.
Bjällan va där förra året. Fast det är i tre veckor detta året så de är lite tvek, vill kanske inte va där 1/3 av
sommaren liksom. Aja men vi får se..

Vi hörs imon mina små kycklingar pusspuss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0