ATTENTION PLEASE

JAAAA .. nu har jag VG i administrationen! Fasen va gutt och förhoppningsvis går det vägen med matten också.

Nu till saken .. Tror ni att alla har ett visst behov av uppmäsksamhet som måste fyllas ? De tror jag, jag tror att det kanske är därför vissa är tystlåtna och lite undandragna eller vad man ska säga .. för att dom inte får tillräckligt med uppmärksamhet. Eller så äre så att dom som själva tycker att dom inte ser bra ut (för man ska inte säga att någon är ful) inte vågar ta för sig, att dom liksom inte vågar synas och dra uppmärksamhet.
De tycker jag ör lite synd, för att alla ha rätt och förtjänar att få synas. Alla gillar att få uppmärksamhet, vissa kanske nekar men då äre bara en stor fet lögn för alla vill ju få synas och visa att man faktiskt finns.

Sen finns det ju självklart dom som bara måste vara i centrum hela tiden. Visst vill man vara sån får man väl vara så men själv så tror jag bara att man förlorar på de i slutändan. Den som hela tiden umgås med en person som är sån kommer tillslut tröttna. För man själv vill ju också synas och inte bara vara den som är någon annas skugga om ni förstår vad jag menar.

Jaao men det var nog det jag hade att säga, jag tror säkerligen att vi höres imorgen. Men nu så ska jag lata mig en stund til vid datorn sen ska jag göra med i ordning. Sen vid 22 blir det en trip till paradiset !! Köss babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0