I MADE IT !

Vet ni hur f-u-c-k-i-n-g jäkla bra det gick på matteprovet idag eller ? Det gick sjukt bra. Första gången jag faktiskt klarar av alla tal på ett prov. (lite stolt) De va vissa tal som jag fick kämpa lite med, men jag gav f*n inte upp denna gången utan jag satt och klurade och sen till slut så klara jag de. Egentligen va talet inte så svårt, det är bara de att jag alltid gör det så mycket svårare för mig själv än vad det egentligen är liksom. Men aja vi får helt enkelt se hur det går.

Nu äre snart middag hoppas jag, hoppas på något gott ! Sen får vi se o jag hittar på något eller om jag degar framför TV:n hihih

puss puss underbaringar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0