ITS ALL IN YOU

Kärleken kommer och går, men bara äkta vänner består.

Det är faktiskt som det låter, nu ska vi inte gå in på detaljer på vilka misstag jag har gjort och så vidare. Men att vissa av mina vänner faktiskt fortfarande står vid min sida tyder på att dom verkligen är äkta vänner och inget annat.

Kärleken kommer när den kommer, ger dig sig av så kommer det alltid en ny. Men vänner har man bara en gång, om en vän lämnar en kommer den inte tillbaka, så man måste lära sig att ta vara på dom man har som verkligen är äkta för det finns inte många av dom. Dom är en gåva som man inte kan ersätta med något i hela världen.




Ta vara på din kropp.

De kanske inte kommer från rätt person just i detta läget med tanke på att jag inte alls tränar längre. Sen jag sluta träna har jag blivit så sjukt mycket tröttare och jag är väldans lat nu för tiden. Jag menar att gå från att träna cheerleading regelbundet 2-3 gånger i veckan i 3 år till att nu inte träna alls, så dåligt av mig så det är inte sant. Jag skämms egentligen lite över det. Weard but true.

Men jag vet inte vad jag ska göra. Först sprang jag lite, fast de va i sommras typ. Men de tröttnade jag på efter bara några gånger liksom. Sen hade jag tankarna inne på boxning i någon slags form. Efter de funderade jag på att dra mig till gymmet men int heller det blev av. Jag har börjat tro att det kanske helt enkelt är så att jag helt enkelt är en lat person ? Men de ska bli ändring har jag bestämt.

Hmm .. yoga kanske ?
Det ser väl inte så svårt ut ? Eller ?




Mat, mat och hmm .. mat!

VIKTIGT!!!
Ni tjejer, det är faktiskt främst tjejer som har komplex. Det har alla tjejer .. mer eller mindre. Men att svälta sig, att äta ett mål om dagen. Jag älskar mat, jag äter mat 24/7, okej kanske inte med ändå. Jag skulle aldrig komma på tanken att hoppa över måltider, att äta bantningspiller, att köra ner fingrarna i halsen. Jag menar om jag verkligen verkligen skulle vilja ändra min kropp så skulle jag främst träna och kanske ändra diet och med att ändra diet menar jag inte att hoppa över måltiden utan att äta nyttigare, eller kanske har kvar mina kostvanor bara det att man helt enkelt skippar allt godis, all läsk och snacks. Det är helt klart det bästa och sundaste sätter att ändra på din kropp.

Ett tips!

- Gör en god fruktsallad i utbyte mot godis
- Mixa ihop en smoothie i utbyte mot läsken
- Gör exempelvis gurk och morotsstavar och en god dipp i utbyte mot allt snacks.




XOXO

Kommentarer
Postat av: Dadaa

Asså vem e kissie? jag har inte tagit någons bild! du är bara avundsjuk

2010-01-18 @ 18:07:01
URL: http://dadaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0