LITE OM ALLT

Fixat om lite och så med designen, de syns inte så mycke för de va mest smågrejs. Och förlåt för dålig uppdatering. Egentligen borde jag väl inte be om ursäkt de är ju ändå min blogg liksom. Men ah..
Är stört trött men ändå har jag inte gjort något alls typ. Det är typ de man ska göra på söndagar.. ingenting. Det är en vilodag som man säger.

Den dära filmen Avatar.. jag tror att det är dags att se den snart, alla säger ju att den är så j*vla bra så de blir nog ett måste faktiskt. En bra film är en sån dära man kan kolla på om och om igen som man liksom aldrig tröttnar på. Typ som Dirty Dancing .. gudarna ska veta hur mycke jag älskar den. Såååå bra !! hahah ..

Känner att det blir ett lite osamanhängande inlägg här .. men men .. jag har många saker att säga men väldigt lite om dom.


Måste klippa mig snart, de börjar bli slitet. De säger jag varje gång sen tar det typ 2 månader innan jag verkligen gör de, men de e bara för att jag inte vet hur jag ska ha de. Jag vill ha långt .. eller så vill jag ha de kort, hmm.. ag ni hör ju själva. Men grejen är att jag inte vågar klippa de kort. När jag säger kort menar jag inte pojkkort utan typ till axlarna eller lite längre eller lite kortare. Sen vet jag inte om jag vill ha de blont eller brunt eller om jag ska ha det som det är nu ? aja de täls att fundera på. Sen tycker jag om jag får säga det själv och det får jag att jag passar väldans bra i lite krusigt hår, ni vet så som det är när man har haft flätor typ. Då är jag jättesöt (tycker jag)
Aja nog om de !!

O-M-G vet ni !!?!! jag missa Erik igår!!!! Fan han va ju på 421, skulle gått dit och allt och sen bara glömde jag av de. F-U-C-K .. aja de lär väl komma fler tillfällen. Jag tror att Erik är min favvis och sen så gillar jag Kate Voegele. Tror inte hon är så väldans känd i Sverige men för er som inte vet vem det är så är det hon som spelar Mia Catalano i One Tree Hill. Så nu hoppas jag att ni vet vem det är.. Här får ni 3 låtar också.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0