DE GÅR BRA NU

Fredag idag dååååå... ska faktiskt inte göra så mycket, ba dega typ och käka tacooooos, bästa som finns typ.
Skolan va seg fast kort. Fick helt lös lasagne (stavning) så åt på Dahls med thw twins iställe. Sen vart de matte och jag har VG hohohoh fick jag veta idag.. fast jag har ju såklart fortfarande chans att höja mig till ett MGV som jag staaarkt hoppas på. Det är konstigt för jag ska inte vara bra på matte .. har aldrig vart de hahah. Ialf så liffer det till.

Sen så drog jag en sväng till torget, det ser helt konstigt ut där nu för dom håller ju på att bygga om så de är as litet nu. Hittade typ inget, blev ba två par trosor hoho. Sen hem och nu sitter jag här. Vi får se va som händer ikväll helt enkelt!

pusspuss babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0