ALLTID LIKA KUL

Men guuuud!! Både min mamma och Johan har blivit facebook nerds. Så frågar dom mig 24/7.. anna kan du hjälpa mig ? Hur gör man de och hur gör man de ? Som om att jag skulle vara något proffs om något slag.
Har ni förresten sett den dära gruppen .. "Jag hade ett liv, sen kom facebook" ? Den är såå sann haha. Jag vet att för typ 3 månader sen så fatta jag inte ett piss på facebook haha. Jag visste vad man kunde göra men jag fatta inte hur man gjörde dom hahah, aningen fail känner jag. Men men inte i hela världen.

Nu .. för att byta ämne totalt så äre cheerleading DM den 20 mars. Då i alla fall så ska jag va linjedomare tror jag de va. Som tur är så ska Knaset (Carro) också vara de så jag blir ju inte helt ensam och övergiven hihi. Kanske blir skoj. Iofs är det alltid kul på tävlingar, sån glädje!!


Hela GCO!!


Bobcats SM förra året. Då var jag med och tävla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0