ALLT HÄNGER PÅ DIG SJÄLV

Har du något att säga, säg det då. Prata eller skriv inte i gåtor, håll det inte inom dig, säg det bara. Det kommer kännas så mycket bättre då. Spelar ingen roll om vad det handlar om, handlar det om kärlek, hat eller är du förvirrad, du har fastnat och vet inte vad du ska göra, vänd dig då till någon och let it out

I've been there, done that. Hållit allt inom mig men när jag till slut delade med mig kände jag mig plötsligt så mycket starkare och så mycket säkrare. Det finns inget att vara rädd för. Du kanske är rädd för vad vänner, familj eller någon annan ska tycka illa om dig för vad du tycker och tänker. Men om du inte står för vad du tycker och tänker då är du inte den du verkligen är utan då är du någon du tror att andra vill att du ska vara. Jag säger alltid vad jag tycker och det har jag fått både hissar och dissar för, men folk tar mig mer på allvar och jag känner mig allmänt säkrare på vilka som finns där för mig och vilka som inte gör det.

Jag lovar att om du gör allt det där du vill göra och säger allt du vill säga så kommer du vinna så mycket på det.
Man ska vara ärlig mot andra men framförallt så ska man vara ärlig mot sig själv, för den enda som kan stoppa dig är DU ingen annan.

XOXOOO

Kommentarer
Postat av: Miss M

hej! :) tänkte ge folket en chans att lära känna mej eftersom jag inte öppnat mig så mycket i bloggen som är ny. så nu kan du fråga vad du vill i min lilla frågestund / Miss M<3

2010-01-03 @ 23:30:17
URL: http://missmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0