SIKKEN TRAGEDI DET SKULLE VARA

Varför kan alla utom jag åka skidor? Jag kan verkligen inte. Eller asså jag kanske skulle kunna nu om jag öva lite. Sist jag åkte va i hmm.. va kan de ha vart .. 7an kanske? haha jag vågar typ inte. Och med tanke på hur jädra klantig jag är så skulle jag säkerligen komma hem med två brutna ben, ett antal skadade revben och hmm.. en lätt hjärnskakning.

Och nejj jag över driver inte, det skulle helt klart sluta så. Tänk sikken tragedi!! Det kan vi ju inte låta hända.


Titta sikket proffs !!

Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Tack så mycket! jAvisst jag länkar alla sedan i ett inlägg! <3

2010-02-11 @ 23:52:06
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0