SATURDAY

Hellu bitcheeees !!
How's it goin ?


Känner mig otroligt seg idag. Vaknar runt halv ett, gick upp och kände mig hur svag som helst, vet inte va de va. Sen hoppa jag in i duschen och kände mig fortarande konstig. Hmm undra ve de va? .. men sen när jag hade fått i mig frukost kändes det väldans mycke bättre.

Sen har jag vart med en kompis nu på dagen. Kolla en film som hette Nina Frisk den va helt okej bra faktiskt. Så nu är jag hemma och väntar på maten, sen tagga Svt1 och melodifestivalen. Det är såå ett måste att kolla, det ingår in den svenska ritualen typ haha för mig i alla fall.

Nu ska jag chilla med lite music. Just what I need !


Pusspuss mina små kycklingar!


Kommentarer
Postat av: beccsie

du är riktigt sööt annsie!

2010-02-07 @ 09:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0