NATTINLÄGG

Jag vet inte ens vad jag fortfarande gör uppe. Det är ju snart morgon ffs !! Jag borde nog ligga i djup sömn just nu och drömma om Eric Saade eller typ Joel Kinnaman.. jag tror att det skulle vara bra drömmar faktikst.

Men vet ni.. ? Joo en fiskmås har 5 i IQ och den kan flyga ellerhur ? Men det kan ju inte jag.. betyder det då är jag är dummare än en fiskmås ?
Och igår så hade ja på mig mina sköna dumtofflor.. så säger Johan (mammas kille) att jag har hål i hjärnan! Visst va de elakt sagt ? Som om att jag skulle ha en hönshjärna.

Okej just nu låter jag nog dummare än både en fiskmås och en höna.. men jag tror att det kan bero på min sömnbrist eller nåt sånt dära.

Fast nu tror jag nog att jag ska avsluta detta inlägg innan det blir alltför knasigt haha ! Godnatt små rumpenissar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0