EM-KVALLOTTNING

För alla er fotbollafantaster (jag hör inte till en av dom) så var det precis EM-kvallottning. Satt faktiskt och lyssnade på de av någon konstig anledning. Men så för alla er som missade de så kan jag tala om att Sverige hamnade i grupp E tillsammans med Finland, Ungern, Moldavien, San Marino och Holland.

Jag vet som sagt ingenting om fotboll mer än det som min fotbollsgalna broder talar om för mig. Men så Holland är rankad 3e bäst i världen så de kan ju kanske bli liiiite svårt. Men vi får i alla fall hoppas på det bästa helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: jessica

Sv; Haha, precis! Hur är det annars då? :)

2010-02-07 @ 14:01:27
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0