DELFINAL #2 SANDVIKEN

Imorgon är det dags igen. Då är det dags för den andra delfinalen i melodifestivalen 2010, denna gång i Sandviken. Radion stod på förut och då fick man höra alla bidrag, inte hela men en del av dom. Och för att vara ärlig så tyckte jag inte att något bidrag va riktigt bra.

Andreas Johnson och Erik Saade skulle jag väl kanske säga ligger i topp för mig just nu i alla fall. Men vi får se vad som händer imorgon helt enkelt. Sen så pratade dom om att Erik Saade skulle bli nerduschad på scen under sitt framträdande, kan ju kanske bli lite skoj och spännande att se.

Men men här är de tävlande

Andreas Johnson                   Erik Saade

Anna Maria Espinosa            Hanna Lindblad

Pauline                                     Highlights & MiSt

Andra Generationen &          Kalle Morelius &
Dogge                                        Orsa Spelmän

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Bajs att jag jobbar till 21. Får lyssna på nätet sen. :)

2010-02-13 @ 01:21:19
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0