ERIC SAADE & JOHNSON TILL GLOBEN

Va tyckte ni? Var det rätt låtar som gick vidare?
Själv så är jag helt såld på Eric Saade och hans låt Manboy. Måste få tillägga att han är sjukt snygg!! Röstade gärnet på honom!!

Annars så tycker jag inte dom andra var så bra, men helt låtar som gick till final. Andreas Johnson, låten var inte jättebra, han har ju haft bättre låtar men den va tydligen tillräckligt bra för globen. I mina ögon va alla rätt kassa (bortsett från Saade), visst fanns det lite gung i vissa av låtarna men inget så som tillalde mig.


Jag tror jag är kär !

I alla fall ...
Nästa vecka bär det av till min stad Göteborg. Där väntar bla Darin och Alcazar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0