DARIN OCH JA.. TIMOTEIJ TILL GLOBEN

Gårdagens delfinal va ju i min underbara stad Göteborg. Okej den kanske inte är så underbar just nu i denna snökaoos. Igår skulle jag ut till källaren och jag överdriver inte när jag säger att jag hade snö utt till knäna haha och en sån dära liten gunga i sandlådan va täckt med snö.. man såg toppen av den typ. Aja nog om all denna skitsnö och över till gårdagen och Melodifestivalen.

Va tyckte ni ? Var det rätt bidrag som gick vidare till globen ?

Timoteijs låt "Kom" den hade ett bra sväng liksom och en bra text, det va personerna som framförde den som var fel. Som mamma sa.. om Nordman hade haft den låten hade den vart så mycket bättre i mina öron.

Darins låt "You're out of my life"
den va så braaa. Jag har alltid gillat honom, ända sedan han ställde sig i auditionrummet i idol 2004. Jag kan inte inte gillar honom liksom, allt han gör är bra i mina ögon och öron. Igår var han verkligen magisk, jag sögs verkligen in i tv:n. Allt runt omkring mig va som bort typ. Love it ! Love Darin


Globen finalisterna.

Några som tyvärr inte gick vidare till globen är Alcazar. Deras låtar får en alltid att vilja gå upp och ba skaka rumpa haha nejj men dom är liksom alltid bra och man vill bara röja loss på dansgolvet. Dock så gick dom ju till andra chansen. Där ska som få möta Jessica Andersson. Det är två helt olika låtar men jag tror starkt på Alcazar och deras låt "Headlines".

Det som är så skoj är att alla låtar har velat skulle vara i final är i final.
(Förutom Alcazar då, men dom kommer) Ola, Darin, Salem al Fakir, Eric Saade, Anderas Johnson. Hur bra är inte de liksom.
Och som dom har sagt.. det är verkligen solokillarnas år.


XOXOOO



Kommentarer
Postat av: jessica

Sv; Haha, ja det är verkligen patetiskt! ;p

2010-02-21 @ 17:26:40
URL: http://jessfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0