COLD.. ICE COLD

Svingit jäkla kallt ute!!
Jag är sååå glad att jag inte bor längre upp i Sverige. Typ i dalarna där mammas kille jobbar varje vecka eller ännu längre upp. Jag hade ju helt klart frusit skinkorna av mig.

Jag har alltid sagt attt jag ska bo kvar i Göteborg och Sverige men jag vet inte asså. Har tänkt att de kanske skulle vara skänt med riktig värme någon gång så vi får helt enkelt se hur det blir i framtiden. Fast... iofs, om man flyttar till något varmt land kommer det ju aldrig någon snö.. hmm.. fast jag kan ju åka hit på vintern och stanna så länge jag vill sen kan jag fara tillbaka till min värme haha.

Jaja men vi får seeee... jag tror jag flyttar till Miami !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0