MINNENA FLÖDAR

GAAAH kan ni fatta att det är ett nytt år om ungeför två dagar:O? Det är ju liksom... SNART! och jag vet att man alltid säger att det kommande året ska bli det bästa året no matter what! Men faktum att detta året som vart, 2010 har verkligen vart det bästa året!!

Varför? Jo för att sommaren var helt awesome, det känns som att jag har kommit närmre mina vänner och även blivit mycket bättre vän med vissa och jag har träffat nytt folk, jag har blivit av med tandställningen och det bästa av alla är ju ofcååååårs ADAM! Jäklar alltså, den dagen och speciellt den kvällen kommer jag minnas ALLTID!! Jag kommer alltid att minnas det det var så jäkla bra och bäst och underbart och jag hade verkligen the time of my life:D Jag kommer att berätta för mina barn barn om den kvällen HAHA okej kanske inte riktigt men ni fattar vad jag menar tror jag;)
HAHA sitter samtidigt nu och tittar bak i arkivet och kollar vad fasen jag har skrivit detta året och så hittar jag det här...   jag undrar vem det är jag skriver om HAAH för jag har inte den blekaste!!

Detta var mina nyårslöften..

- Ha bättre koll på hälsan alltså träna -  FAILED

- Göra bättre ifrån mig i skolan - OK

- Gå min egen väg - A+

- Alltid vara ärlig och säga vad jag tycker och tänker - A+

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0