TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

Good morning!

Sovmorgon är inte något som gäller för mig. Jag ska ju iväg och jobba idag. Bara 4 timmar eller så. Jobbar på mammas jobb och plockar varor och sånt. Vad gör man inte för lite extra i plånboken;)

Senare, efter jobbet ska jag iväg och träffa Anna och ha skojsigt och snacka lite inför nyår tror jag. Man kan ju inte direkt fatta att detta äret är slut om cirka 5 dagar, eller kan man de?

Har inte året gått fort? Jag tycket att det känns som igår som man låg nere i Näset där vi spenderade vår sommar typ. Va ju där i princip varje dag och sola&bada. Så himlans najjs och stöööört hur mycket jag saknar sommaren:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0