SKÄMMIGA PARENTS OR WHAT?

Gudarnas va kallt det har varit idag! I förmiddags va jag i slottskogen med HP-programet och "lekte" och fy sjutton va kallt det var! Kändes nästa som jag hade gips runt tårna.. hur det nu känns men de var kallt iallafall. Men roligt.. vi åkte soppsäck..

På eftermiddagen var jag på torget med bjällan och katiiiiii som jag inte har träffat på suuperduper länge!

... och nyss tittade jag på Ung & Bortskämd .. hur FASEN tänker dom föräldrarna? Tim-Joel, hur kunde han åka ut liksom? Han gör ju allt! Paulina borde va borta för läänge sedan och den pappan .. man får inte säga såhär men han är ju patetisk, han är en sån där förälder som bara ser gott i sitt barn, som tycker att hon alltid gör rätt och allt är så bra så och hon är pappas lilla flicka! Förlåt men pinsamt om hon  vinner... och förresten så är det inte barnens fel att dom är unga och bortsämda och de är inte dom som ska skämmas.. de är faktiskt föräldrarna!!! THATS IT!

psst! jag vet redan vem som vinner;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0