YOU'RE NOT ALONE OUT THERE

Ibland kanske du känner dig ledsen eller ensam men du ska veta att det blir bättre. Du känner dig kanske utstött ellermobbad, men du ska veta att du är inte ensam. Det finns andra där ute, du är inte den enda.

Du kanske har massvis av vänner och du kan ha det perfeka livet, kanske har du allt du någonsin drömt om ... men ändå ... Jag är säker på att även du känner dig lite utanför eller ensam eller mobbad ibland. Jag har inte ett perfekt liv, men jag älskar det men jag självklart känner mig utstött ibland.

Tänk att se en massa bilder på dina vänner eller hör att dom gör något skitkul och du är hemma .. ensam. Då har du förmodligen inte kunnat låta bli att undra varför du inte var där också, eller hur? Och du frågar dig själv varför? Varför har inte de ber dig att vara med?

Eller låt säga att du är i skolan eller på jobbet eller bara umgås med dina vänner och en av säger något och du känner att det är riktat mot dig, jag menar som en kommentar eller liknande?

Tänk om något sådant skulle hända, då jag antar att du skulle känna dig lite ensam, ledsen, arg, utanför eller något annat. Men du bör veta att om något sådant skulle hända ska du veta att du inte är den enda som känner så. Försökatt inte bry dig, även om det är svårt, näe du förtjänar bättre. Låt dem veta hur du känner and put you're self out there.

Jag tror dig så gör det du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0