SHOW OF THE YEAR

De finns så många och de blir så svårt att välja.. vi gör så att vi delar upp de! *smart jag är*

ÅRETS KOMEDI-SERIE
The Big Bang Theory inget snack om saken! Sheldon, Lenoard, Raj och Wolowitz, årets roligaate killar. Så mig. Finns
ingen bättre underhållning:)  "No, no this is a boy-girl party, this Flash runs solo"



ÅRETS TALKSHOW
Det finns inte ens någon konkurrens här.. inte Jämfört med ELLEN DEGENERES!:D Kan se henne om och om igen.. tröttnar aldrig. Bra tecken kanske?


ÅRETS SERIE
Gossip Girl keeps the throne! Bästa serien ever, tröttnar aldrig på den. I love Chuck Bass♥ Behöver jag säga mer? De går inte att dela denna videon av någon anledning.. men titta på den så förstår ni varför jag ÄLSKAR de! KLICKA PÅ BILDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0