OLLE HEDBERG!! <3

Jag skrev faktiskt ett långt inlägg häromdan dock så raderades det på något mystiskt sätt när jag skulle publicera de?! :O snacka om irriterande eller! Och jag har ingen som helst lust av skriva om de nu dårå. Så detta inlägget tänkte jag ägna åt Olle, Olle Hedberg<3 fasen att han åkte idag! Jag menar bara att han förtjänade verkligen att få va med nästa vecka! Alla tycker ju självklart olika men jag tycker verkligen att Olle är one of a kind! Rösten är bara amazing och unik. Jay är as-grym liksom men Minnah hon är ju liksom.. Näe men de finns så många som har den rösten hon har, dessutom så har hon åkt ut en gång så jag tycker inte hon borde vara i final nästa vecka. Och jag vet att folk säger att det inte spelar någon roll, att hon har kommit tillbaka och vunnit folkets hjärtan liksom, men jo, de spelar roll iallafall så tycker jag de! Men nu är det som det är, Jay och Minnah i final i idol 2010 - och stort grattis till Jay som lär bli idol 2010! Fan va värt! GRYM KILLE DE DÄR:D och Olle kommer de gå bra för iallafall! De vet jag, och man säger ju att det går bättre för dom som inte vinner!! Kolla bara på mina idoler - Adam Lambert och Darin liksom;) men fan va Olle är bra och fasen va man bara måste ha en egen liten Olle som Anders Bagge sa - nåt i den stilen! <3

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY

2010-12-03 @ 23:55:12
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med dig, Minnah skulle åkt och Olle skulle stannat!

2010-12-04 @ 00:48:34
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0