NEJ JAG KLAGAR INTE

Är det bara jag som gick upp klockan 8 för att hinna duscha och så innan jobbet? aah troooor de va? Usch, det skulle ju vara gaanska skönt att få sovmorgon en dag nu (okej nej jag ska inte klaga, jag har ett jobb iallafall) vet någon som blir lite småsur när jag klagar över jobbet hehee. Jaja nejj men pengarna rullar ju in så de är ju positivit.

Men idag blir det mycket att göra.

Egentligen så räcker det att jag går upp vid 9 eftersom jag har gångväg till jobbet liksom. Det tar väl kanske 5 minuter, om ens de:O De är najs ju. Men jag var i behov utav en dusch och så hann jag måla naglarna också.




Näe men nu så har jag inte tid att sitta här längre måste blåsa håret och slänga på mig liite smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0