JUL JUL STRÅLANDE JUL

Ojoj va jag inte har haft tid att blogga! Men jag har haft en super jul med god mat, bra sällskap och fina presenter. Nu imorgon är det rean som gäller. Jag och mamma åkte iväg redan idag men attans, det var ju stängt:O OnOff var å andra sidan öppet och det var ju faktiskt dit vi skulle... vad blev köpt? *trummvirvel* ......wii + balanceboard nu jäklar är det fit for fight som gäller!!

Det blev faktiskt julmat idag också, men det blir ju alltid en massa massa mat kvar.. GOTT!;)

Får väl se vad som blir köpt imorgon, vet lite saker jag ska titta på iallafall. Och sedan ska vi på middad, sådär på annandagen:D



Tagna med mobilen därav den inte jättebra kvaliten, sen så finns det ju fler bilder på kameran dåråååå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0