IBLAND ÄR JAG LITE KNASIG

Här sitter jag på min lila matta i mitt rum och väntar på bättre tider....

Näe okej de kanske jag inte gör.. det där med att vänta alltså. Meningen va att jag skulle hjälpa fia med matten men det ser inte så ljust ut för tillfället. Hon sitter vid datorn, jag sitter vid datorn. Alltså sitter vi båda vid datorn, fast de kanske du redan hade listat ut?

Ibland är jag ganska konstig.. man kanske kan säga att just nu är ett sånt där "ibland". Jag tror till och med att du kan hålla med, eller? ;)

+ att mamma redan är hemma och sitter i köket och jobbar... och jag har inge pluggbord? hmm tror att vi får försöka göra något åt det lilla problemet. Dock så har det inte vart ett problem fram tills nu ungefär...


Bilden passar kanske inte riktigt ihop med inlägget.. men men what to do liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0