FRÅGELISTA

1. Är du singel? As far as a know..
2. Är du lycklig? Aah.. lyckligare än jag kan minnas. Gud va löjigt de dära lät. Menar att allt är på topp just nu!
3. Är du uttråkad? Jag svarar på dessa frågorna..?
4. Är du ledsen? Noono
5. Är du italienare? Nää men jag gillar dom;)
6. Är du gravid? Nejj
:bigeyes:
7. Är du full? Totaly! hehee
8. Är du en cooling? ohyeee :cool:
9. Är du från Irland? 110% Svensk!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? thöhöö nejj!

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på de när jag upplevt de.
2. Har du nånsin blivit sårad? aahrå.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Har jag nog.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? hmm.. nope tror inte de.
5. Har du kysst någon? haha jaa
6. Har du haft en hemlig beundrare? Personen i fråga är ju inte hemlig om jag vet om de..
7. Är du kär? nejj
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ofcååårs!


1. Kärlek eller lust? äsch kärlek är överskattat hahaa
2. Hår eller ögon? ögon, håret går att fia till.
3. Katt eller hund? hund, allergisk mot katter:(
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Fåtal bästa vänner!
5. TV eller Internet? internet, tv inkluderas..
6. Coca-cola eller Pepsi? Äkta vara skare va så coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Justnu så vild utekväll!
8. Pengar eller lycka? Vi diskuterade ju det här häromveckan HÄR
9. Dag eller natt? dag och natt!
10. MSN eller mobil? Mobil - min andra halva hehee

Either or

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Påtagen?
2. Brutit ett ben? Nyckelbenet när jag va 3
3. Gjort nåt du ångrar? mmhmm..
4. Hoppat Bungee Jump? Nej och jag har inga planer att göra det heller.
5. Ljugit för någon du tycker om? ahrå
6. Ätit en hel tårta? okej riiiktigit så tjock är jag inte.
7. Gjort bort dig offentligt? Hej jag heter Anna Hellman! :)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Gosh no..
9. Gråtit när ett husdjur dog? de är så sorgligt när dammråttorna blir indragna i dammsugaren
10. Velat försvinna? säkert men inte vad jag kan minnas.

skit
Vad såg du på tv sist?
How I met your mother
Vems blogg läste du sist?
Vad åt du sist?
Macka
Vem pratade du med sist? My brother
Vem ringde du sist? Alex.. av misstag
Vem messade du sist? Katii
Vad läste du sist "bok"? iingen aning!
Vem kramde du sist? mormor hihii
Vem bjöd du sist på något? kommer inte ihåg bjuder vännerna hit och dit och så bjuder dom igen sedan, de är så de ska va hahaa :)
Vad köpte du sist? En ring från H&M




Kommentarer
Postat av: M

jag lider med dammråttorna haha

2010-08-08 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0