HELLIIS AS HOUSEWIFE

Ja skulle ha bloggat förut och sen tänkte jag göra det igen och sen igen men det blev inte förens nu hihii:)

Nu är jag helt slut efter dagens arbete. Har vart som en liten hemmafru hela dagen. Mådde lite dåligt i morse då jag vaknade redan vid 8. Sen dess har jag..

Tvättat i tvättstugan i 2 timmar.

Burit upp grejer på vinden och packat upp saker i mitt rum.

Dammsugit lägenheten.

Byggt ihop en fåtölj som kom idag. Tog en jevla tid!

Lagat mat med mormor, fantastiskt gott måste jag säga!


Har alltså vart upp sen 8 i morse så det kanske inte är konstigt att John Blund redan har besökt mig. Dock så tog jag en quick powernap för en stund sedan för att inte slockna redan nu hihii.

Kommentarer
Postat av: sofia jellback

Vad duktig du är Hellbooooyy <3 :D // Fiseeen

2010-08-04 @ 22:29:14
URL: http://randomsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0