SLEEPYHEAD!

God morgon alla söta!:)

Jag har sovit som ett litet barn i natt fast jag är fortfarande lite morgontrött. Förstår inte hur jag ska klara av att gå upp 7 på morgonen nu när skolan börjar och allt. Börjar ju på måndag, fast klockan 1 så jag får ju lite sovmorron då också heeheeeee;) ååh jag vill inte få ett sånt där schema så att jag börjar 8 och slutar 3 varje dag. Fast det tror jag inte att jag får heller. Och sen så hoppas jag på några sovmorgonar iallafall och INGA håltimmar för dom hatar jag!

Men usch nu ska jag inte låta skolan ta upp hela detta inlägg för dom kommer det komma gott om....

När jag gick upp i morse trodde jag att klockan va 8 eller nåt för det va så mörkt och grått och trist.. örjar vänja mig vid det. Tänk va härligt det hade vart om jag vaknade imorgon med stekande sol och 30 grader:D

NU blir frukost, magen kurrar. Det blir varm chokla och ostmacka tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0