SLAPPIN THE BASS

Någon suger ju på att uppdatera.. Men jag har faktiskt inte suttit vid datorn sedan i förrigår.

I fredags vart det filmkväll med Bello, Kati och Bjällis. Vi kollade I love you man! Sjukt rolig film säger jag. Se den om ni nte har sett den:) Tänkte lägga upp ett litet klipp från filmen men det funkar inte så klicka HÄR för att se de. Efter det va det hem och sova eftersom att jag skulle upp vid 9 för att jag och Eiemi skulle iväg och fixa naglarna:) Och jag blev verkligen huuur nöjd som helst. Är typ kär i dom! Ni ska få se dom.

Efter det åkte vi hem till Kati och ba dega typ. Fick middag där och så också asgott! Älskar deras ris hahaa. Seeen efter det så åkte vi hem till Eiemi och sjöng singstar! Massa ABBA låtar typ, asskoj! Sen kolla vi film He's just not that in to you. skitbra film det också, fast vi stängde av efter halva och gick och la oss.

Vaknade, åt frukost, spela guitar hero, åkte till stan och espresso house och snackade lite minnen. Är hemma nu iallafall. Känns så himla skönt att komma hem ibland. Bara sätta sig vid datorn och deeeeega!


Eiemis naglar, rosa med krossat snäckskal!

Mina naglar, med lila krossat snäckskal! soo Helliis style haha skojja;)

Kommentarer
Postat av: M

shit vilka fina naglar :O

2010-08-02 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0