TURN THE LIGHTS OFF

Har precis kollat klart på Avatar för andra gången. Den är otroligt bra och sjukt bra gjord, men den är så låång så jag har kollat i omgångar hahaa. Och nu är det dags för Sex And The City 2:) Har inte sett den innan.

Jag vart i stan ett tag iallafall med Bello, Kati & Eiemi och så träffa vi på Sebolina och Danne sådär. Har inte sett dom små filurerna på ett tag faktiskt. Vi va inne på mac forum för jag måste skaffa ett fodral till min macbook känner jag. När vi gått ut märker jag att jag glömt mina glasögon där inne så vi går in för att hämta dom och så fastnar vi där ett tag till, när vi går ut säger Bello har du med dig dina solglasögon nu? Ajjamensan de hade jag. Sen säger hon har du med dig din mobil? självklart hade jag inte det så då fick vi gå in igen hahaa. Smiiidigt mycket smidigt:)


Älskade älskade 9C!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0