STILL ALIVE

såå.. då va första dagen över.. faktum är att den har vart över ett tag nu. Men de gick bra och de va ändå lite skoj att träffa alla igen. Dom hade gjort om i skolan, målat om och förminskat salarna och förstorat vissa ytor.

Idag var det ju som sagt bara "upprop" eller vad man kan kalla det. Hela veckan kommer vara annorlunda så vi börjar inte englit schema förens nästa vecka så de är ju skönt i alla fall:) Jag fick också en SUPER nyhet!!! Fast den kan jag tyvärr inte dela med mig av. För jag är mänligen inte helt säker på vem som kommer läsa detta och inte hahaa..

Vi slutade runt 2 och då så år jag lunch/middag med min mamma och bror. Kinamat! Så himla gott. Och nu senare ikväll gjorde mamma stekta mackor med stekta kantareller på. mmmmm såå gott! Ni måste testa det!

Nu så har vi tittat på Fångarna på fortet hela familjen..och nu sitter jag i mitt rum och kollar Pirates of the caribbean i mitt rum och kör samtidigt en uppdatering eftersom det inte har blivit någon direkt uppdatering alla idag ... Har nämligen umgåts med familjen;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0