NU KöR VI



Regnet

Nu har det regnat i typ 2 veckor och sol typ 3 dagar:( vart fän har värmen tagit vägen? Dock så luktar sommarregnet jättegott tycker jag.

Skolan börjar snart

Om 16 dagar för att vara exakt. Jag måste, måste, MÅSTE ta vara på dom här två veckor jag har kvar på sommarlovet. Fast på ett sätt ska det bli skönt att börja igen *kan inte fatta att jag sa de där*


peter08

För det första.. vart fään kom han ifrån? Han bara dök upp från ingenstans, okej att han är Kissies bror och fick lite snålskjuts på vägen mot toppen. Men det är ju hans egen förtjänst att han ligger kvar på toppen. Jag tycker att han är hel awesome! Svallerbloggarna skriver att han klankar ner på tjejers utseende men vafan.. grejen heter Snygg eller inte och de går ut på att peter då svarar på de frågor tjejer har ställ när dom samtidigt har skickat in sin bild.. men hallå!?! När dom väl har blivit utvalda och peter har skrivit vad han tycker då har dom ju fått som dom ville, så då fattar jag inte varför dom skickar in någon skit till skvallerbloggarna? Aja jag gillar killen starkt så hoppas på att han är kvar på toppem ett tag till;)



Orkar inte hissa och dissa mer nu men kanske uppdaterar inlägget senare! Nu blire någon film pussss♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg om du vill =)

2010-08-09 @ 13:09:05
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0