NRJ IN THE PARK IKVÄLL

åååh va jag längtar till NRJ in the park ikväll på Liseberg!!! Självklaaart vill jag se Darin men jag ser mest fram emot Rasmus Seebach :D hans låtar har så bra text, även fast jag inte fattar precis allt. Han sjunger ju trots allt på dansk.. men de mesta fattar jag.. (hehee det lönar sig att titta på Paradise Hotel Danmark) Hörde i alla fall att han var GRYM igår uppe i Estocolmo. KATO kommer också och Rebound fast dom såg jag ju också i förra veckan eller va det var på Rik fm... men men ska bli superskoj! NRJ är alltid awesome! Ska dit med Fia och två av hennes kompisar. Sen så lär man väl träffa alla andra där liksom...

Nu ska jag sitta kvar vid min älsklings Macbook en stund men sen bär det av in i duschen... heheee

puuusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0