NO MORE NAILBITING

Wohoooo Fisen har också slutat bita på naglarna. Och med det så menar jag att jag också har det! :)

Det känns så bra, jag bet på naglarna förut men de slutade jag med för ett bra tag sedan. Men sedan när jag väl lät nagarna växa ut så gick dom av hela tiden på grung av att dom var så tunna. Så dom har alltid vart jättekorta. Men nu har jag fått ett medel av min mormor som gör att naglarna växer och stärks.  Jag började använda det i fredags och jag märker redan skillnad vilket är jättebra! :)


Det finns att köpa på Kicks för en ca 100 kronor.


Såhär ser dom ut nu. Betydligt bättre!


Jag stryker även på Myrraolja på nagelbanden. Även den gör så att naglarna växer och stärks men den återfuktar också så det är mest därför jag använder den.

Kommentarer
Postat av: sofia jellback

Aaw Annaaa :D Vi är så duktiga!!!! Och min faster ska köpa nåt medel till mig som är som det du har lagt upp, poweeer på våra naglar :D

2010-08-22 @ 15:28:30
URL: http://randomsoff.blogg.se/
Postat av: Michelle

SV: Taack paddan!

Dags att jag slutar bita på naglarna med då :(

2010-08-22 @ 16:00:24
URL: http://denillafotografen.blogg.se/
Postat av: takai

svar:

hihi awh! :D jag så bra, ajg gillar eric - mest för att han är så himla lik stellan - han är så gullig! :D



men jo - det finns en massa likheter tycker jag, och det är riktigt tråkigt faktiskt.

2010-08-22 @ 19:21:44
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0