GRYMT!

Det var grymt på NRJ in the park i år! Fullt ös verkligen!! Rasmus va där, Eddie och Rabih va där, Lazee, Mihombi, Sibel, Hassle,.. ah och några till och sjääälvklart Knappen och Hakim;)

Jag ska lägga upp bilder och kanske några videos sen när jag lagt över bilderna till kameran.. Efterår ville jag sååå gärna försäka ta en bild med Rasmus men han gick:( *buhuu* Så istället blev det en magflash utav Bobby som också va där. Massa bilder på Eddie och Rabih. Dom va där så länge så ah... Några bilder på några andra också.. ah ni ska få se:)

Kände mig SERIÖSt som en 12åring när jag stog där och tog kort som en galning hahahaa. . ... brukar inte va sån i normala fall.. hheeeeehe

Blev lite ledsen när jag mötte upp några kompisar efteråt och fick höra att dom hade tagit kort med Bobby (Sveriges i särklass snyggaste gay) Hugo&Paow.. inte lika viktiga.. inte sån big deal fast jag gillar verkligen Paow.. i bloggen iallafall, och mina kompisar sa att hon verkligen ser ut som en docka. Och sedan så hade dom även fått en bild med Andreas Wijk (Göteborgs sööötste 92a hahaa)

Aja dom fick åtmånstånde ingen magflash eller en bild med Rabih och en puss utan Eddie;) hahaa nä nu ska jag ge mig.. bilder kommer som sagt..

Kommentarer
Postat av: sofia jellback

HAHA jag myo moaa gick förbi honom... ingen av oss visste ve han var oO HAHAHA och han var lixom tillgänglig o allt också.. inte så viktigt men ändå xD

2010-08-28 @ 10:03:04
URL: http://randomsoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0