FELSMS

Är det någon mer än mig som STÄNDIGT skickar sms till fel person? Eller är jag ensam. Jag skriver klart smset och sen när jag ska skicka de så klickar jag för fort och så kommer det till fel person... Ännu värre om man har touch liksom:O

Tur bara att det aldrig har hänt att jag skrivt någon om en person och så har man råkat skicka de till den personen man skrivit om och så skulle de egentligen till någon annan. Hoppas ni fattar vad jag skrev för det blev lite invecklat heheee.

Om de skulle råka hända skulle de ju inte vara annat än PIIIINSAMT! haha:D


Nu har hela min inkorg krånglat till sig också så nu ligger alla sms huller om buller .....

Kommentarer
Postat av: Anna

haha har gjort det några ggr, fruktansvärt!

2010-08-25 @ 18:54:45
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0