FÅNGARNA PÅ FORTET SÄSONGSPREMIÄR

Imorgon är det säsongspremiär för Fångarna på fortet på tv4. Åh jag som har längtat så. Jag älskade det när jag var liten så jag ser verkligen fram emot det. Jag tyckte att det var så roligt med spindlarna och ormarna för att alla var jämt så rädda. Jag är bara glad att jag slipper göra det.

Fast det hade nog vart skoj att vara med om det. Det kommer som sagt att sändas på tv4 20:00 Måndag-Onsdag. Jag ser mest fram emot Tisdagens avsnitt, då är det Idol-laget mot Let's dance-laget. Och då är bland annat Eddie och Rabih med, ni vet Rebound.. Dom kommer Sweep the floor like a hurricane;) hahaa Ska bli skoj att se vad dom har att ge;)


Kommentarer
Postat av: daniella

sv: ja, visst var de?! :)

2010-08-22 @ 20:33:13
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: takai

svar:

samma koncept; någon är "boss", någon kan läsa tankar, någon gillar att döda, någon är pengakåt, någon är shapeshifter, någon är kär i en "omöjlig" karaktär, någon vill utrota vampyrer.. osv.

2010-08-22 @ 21:48:52
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0