DING! DING! DING!

Ibland får jag bara för mig att skriva av mig lite sådär och nu är ibland.

Tror ni att personer kan förändras? Alltså riktigt förändras. Eller är det bara så att man är en viss person med vissa värderingar, vissa vänner och allt det där, ah ni vet. Eller är det kanske så att man tror att man är den personen och sedan helt plötsligt så inser man att man faktiskt inte har dom dära värderingarna och att man byter umgänge och allt annat. (Det blev lite konstigt formulerat där men hoppas att ni fattar)


Jag hade faktiskt mycket mer att skriva men de försvann hahaa. Aja nu fick ni några sekunders njutning i Helliis underbarr smarta och mycket kloka hjärna:)


Ohhoojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0